Måndag

Hejsan hoppsan!

Idag har det inte hänt mycket, har suttit vid datan och vart med mamma på några ärenden. :)
Kanske inte det mest underhållande, men aja, det var bättre än att bara sitta vid datan xD

Vi var till valbo och köpte en dammsugare, sedan lite band och lite sånt :)

Åt gjorde vi på IKEA alltid lika gott!  MUMS!

Mötte lite känt folk och så, men det har verkligen varit en seg dag, jag har varit så himla seg.. haha!

Men aja i morgon kommer nog Anna hit och sedan så ja, vi får se vad som händer och fötter i morgon, exakta planer har jag inte, man får ta dagen som den kommer.. :) vad poetiskt det där lät då! xP hahah!

På onsdag bär det av till karlstad, ska bli skojj att träffa Annica, Malin och Emma :)

Tusen tack för headern som du gjorde åt mig Anna, du är så duktig!! TACK! älskardiggumman! <3

Men nej nu har jag inget mer att skriva idag, skriver mer än annan dag :P sköt om er alla!

Puss och hej från en Anderstokig tjej!

Du förblir den bästa!

You are incredible <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0