Senare på tisdagen..

Heeej, IGEN! :P hahah!


Tänkte bara göra en sak, Anna ska få blogga lite som jag gjorde på henns blogg xD


jahajaa, jag som precis sa att hon var mer aktiv med att blogga än vad jag var :P
imorrn bär det alltså av till karlstad för att se lilla (läses inte så lilla) anders, ska faktiskt bli trevligt :)
jag själv hade ju föredragit emd (A) eller aa, jng för min, emmas & erris del ;) men jaja, anders är söt han med :)
nu håller lollo på att bäddar min säng & mosar min mobil samtidigt! :O icke bra med det sistnämnda, jag tror inte mamma&pappa blir så glad om jag kommer hem med YTTERLIGARE en trasig mobil xP min vanliga är inlagd på sjukan för tillfället, stackarn tappade ljudet xD
jahapp, vad ska man mer skriva? jag har haft en turnéhelg med s-vall i lördags & e-tuna i södags, tyvärr var inte lollo med men hon blir väll med på nått gig framöver :)
jag tror lollo har satt på svensson svensson där inne nu! så då blir det till att titta på det innan man somnar då :P
nej nu ska jag nog ta & avrunda, tror vi ska ta nått att äta innan vi lägger oss också ;P

ha det så bra allihopa!
puss&kram<3 // anna

smyyyyyyyygreklam (aa)





LOOOOOOOOOLLOOOOOOOOOOOOOOO!!!!


Jaaaa nu är jag häääär igen!!! :D

Jahapp det var en VÄLDIGT rolig blogg gemfört med den jag skrev åt henne, haha sveriges mest ointressanta blogg xD
men nu ska jag också avrunda, för vi ska äta ngt, sedan måste åtminstonde jag följa med mamma ner i lokalen och fixa lite grejjs, suck. men aja, det blir nog inte så länge med "nog" inom citatecken! xD

Sedan ska vi FÖRSÖKA soooova, vilket INTE kommer bli lätt, (A) lalal, vad kan det bero på? (A)
Det tänker jag inte skriva det får ni lista ut själva. Det ni x)

ha det kanonisch alla nu, och vi hörs välla om ett par dagar när jag är på benen igen, efter vårt äventyr i morgon xD


Puss och kram allihopa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0