Tisdag

Hallojsan ! :D

Jag vet att det var länge sedan jag skrev och orkar inte skriva ngt lååångt inlägg idag heller.. för är såååå trött xD hahah!

men aja, vart på grönan det var sååå himla roligt! sedan har jag träffat Yozzan ganska så många ggr, fick en liten stund med Saga när hon kommit hem, sedan har Jennie, Mattias och Erik vart här :) alltid lika trevligt!

Nu har Sajko ÄNTLIGEN kommit!
så sitter hemma efter stan med Sajko och Alicia, är såååå himla trött. vet inte vad det är hahahh!

men aja, nu ska jag kila, det blir Luleå snart! :D wiiie, Anders igen!


men ha det bäst nu ska vi väl snart ha kul kanske  xD hahaha inte vet  jag!



Anders förblir den bästa, men många hälsningar Lollo <3 :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0