Tisdag


Hello everybody! xD

Inte en susning vad jag ska skriva idag, men kanske ja...
Anna kommer hit idag, så vi kan förberda inför morgondagen, plus att det är enklare om hon sover här så vi inte behöver åka förbi skutskär i morgon när vi ändå måste åka så tidigt xD hahaha!

Ja, som ni alla vet bär det av till Karlstad i morgon, Rix Fm festival, Anders och MASSA trevligt folk!
det ska bli underbart roligt, haha vet att jag tjatat innan också om det i mina inlägg, men det går alltid att ta det om man inte har ngt annat att skriva om :P Mohaha!

hmm, ja gott folk, mer vet jag inte vad jag ska skriva... :P
Nästa vecka ber det av till grönan med massa trevligt och underbart folk! <3 Det ska bli så SKOJJ!

Ja, 6 veckor kvar på sommarlovet nu då, känns som det skulle vara längre, men nu har man ju kommit in i rutinen med sommarlov, så det kanske blir ganska tufft att börja skolan sedan, men aja, det ska bli kul också :) ska ju fr träffa ALLA underbara vänner i klassen, men nu ska vi inte gå förhastat fram det är faktiskt 6 veckor KVAR! :D det hinner man göra mkt på! <3 :D

Anna kommer ju börja i höst på Borgis, på media, ska bli så KUL! :D längtar, då träffas vi varje dag!
Är så glad för din skull gumman, det här förtjänar du verkligen! <3<3 Älskar dig!

Ja, nu alla trevligt människor har jag inte ngt mer att skriva.

Puss och hej från en Anderstokig tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0