Tisdag

hej allihopa!
jag vet inte hur många som kollar/läser min blogg, och det är typ ingen som kommenterar, antar att det är för att jag inte skriver ngra intressanta saker, men jag vet inte alltid vad jag ska skriva x)

men idag har jag typ inte gjort ngnting alls..snackat med Sajko på kvällen! :D min lilla sötnöt!
Jag älskar dig. Utan dig är jag inte hel det vet du, jag kan inte lev autan dig i mitt liv. men jag kan inte med ord beskriva hur mkt du betyer. <3 Alltid vi!

I morgon är det skola, vollyboll på idrotten, det är bra om man har ont i tån.. man behöver inte springa så mkt då x)
Sedan så ska jag på kör och till TANDLÄKAREN "/ jag vill inte!

Jag saknar Anders enormt mkt!

Idag är det 1 år sedan jag träffade Sajko föressten, det ska vi fira med tårta på höstlovet när hon kommer hit!! :D wiiiie och mums mums! <3

Nej nu ska jag kila och kolla vidare på tv. Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Nicole

JAG ÄLSKAR DIG LOLLO !

klarar mig aldrig utan dig.

tårta :') hahah ! <3

2008-10-23 @ 13:37:42
URL: http://sajkosliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0