Äntligen fredag!

heeej, jag vet att jag inte bloggat på typ år och dar, men jag har inte orkat.. haha! ^^,
Men nu tänkte jag skriva lite kort, det blir inget långt inlägg.. x) som ni brukar få läsa av mig. xP

Idag har jag inte gjort så mkt ännu, vart i skolan, haft musik, jag har faktikst lärt mig både piano och bas tack vare Saga =) stolt!

I morgon ska jag på ladies night, det ska bli GRYMT skoj!!
på söndag blir det sthlm och nästa helg kommer Verre hit!!! wiiie läääääängtar som bara den!

jahapp, mer hade jag väl inte att skriva, hoppas jag hittar på ngt att göra idag, man vet ju aldrig vad jag kan hitta på x) haha!

Men nu ska jag dra puss & kram på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0