Lördag eftermiddag :)

Tjabba tjena hallå! :)

jag vet att det var ett tag sedan jag skrev, förlåt!
men jag orkar inte haha!


jahapp jag vet inte vad jag ska skriva men..
I morgon blir det kupolen och EMD! :) ska bli skojj!
Får träffa Sajko, Stina och Verre också!!!! Wiiie, vaddå längta!? :D

Ehm, ja nu är det inte långt kvar på april.. tiden går så fort, snart är vi inne i maj :O
Sista april kommer spenderas med trevligt folk :) ska grilla och så!
Kommer bli trevligt hoppas jag :) <3
ska ju iaf vara med personer som jag tycker väldigt mycket om!

Skolan rullar på.. det funkar..

mer har jag inte att skriva nu, ska snart äta :)
i det vackra vädret! Det är väldigt skönt ute!

Avslutar som jag alltid avslutar:

Älskar mina underbart älskade vänner och pojkvän! <3
& glöm inte, Anders förblir den bästa. <3

TACKTACKTACK!!!!!! <3



ER Lollo! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0