Onsdag morgon

hallojsan!

Jag är snuvig idag, massa snuvig för så fort det blir varmt så kommer min allergi fram.. -.-
jag har medicin, men det hjälper ju inte så himla mycket som det kanske ska.. men jag är ju udda som vanligt ;)


I morse hade jag stressat iväg för att hinna till lektionen, eftersom jag och mamma var tvugna att ta ut pengar innan.. också när jag kommer i tid, så har vi ingen lektion för att Jonas troligen är på BB och blivit eller ska bli pappa :)
gulligt det iaf!
men lite trött blir man ju iaf -.-

Igår var jag med älsklingen. <3 Tack för allting, det känns bättre idag, jag fick verkligen lätta mitt hjärta. :) och det räckte med att du sa att du älskade mig oerhört myket att jag inte ska försvinna och att du alltid finns där. <3
Jag älskar dig
!

Idag blir det nog Anna och älsklingen eller bara Anna :) <3 myyyys!

I helgen blir det hemmaplan med EMD :) dom kommer till köpis.. =) hoppas sötpojken kommer i helgen också. <3
Sedan så ska vi väl kolla in idol och se hur det är ;) det är ju ändå här hemma i gävle, så det klart vi måste kolla in det ;) eller hur tjejer? :D anna tex ;) haha!

Nej nu ska jag inte skriva mer, men åh just ja, idag är det ju 1 april, jag kommer säkerligen att bli lurad massa gånger.. jag som är så lättlurad. haha ngn säger ngt och jag ba jaha? haha också säger dom haha, april april.. det skulle vara så hilma typiskt mig!

Snart släpps Anders singel! bara typ 15 dagar kvar! :D wiie, äntligen!

Saknar honom, men han förblir den bästa. <3

Jag älskar alla mina underbara vänner, och min älskade pojkvän. <3
Tack för att ni alltid finns där, ta åt er! <3
Ni ALLA betyder mest!

Er Lollo


    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0