Söndag kväll..:)

heej alla läsare!

jag vet att jag inte skrivit på ett tag nu igen.. men så sa Sajko att hon läser min blogg varje dag och kollar minst en gång om dagen om jag skrivit vilket gör mig väldigt glad!!!!
Så då svek jag henne, förlåt :( men nu ska jag skriva ngra rader igen! :) då blir lilla sötsaken glad och jag med! :D för när hon är glad är jag glad! :) ojoj, nu blev det väldigt mkt snack, haha åter till inlägget :P men jag älskar dig massa Sajko <3

Ja nu är mitt lov nästan slut, börjar på tisdag igen.. :( både bra och dåligt.
Prov på fredag, wiiie, eller inte .. -.-
men hoppas det kommer gå bra!

I veckan på mitt lov har jag varit med Anna, min älskade pojkvän som kom och sov här :) träffat min sötaste syster <3
Slappat massa!!! och sovit! men min allergi har varit bläääää -.-

ja vi har hittat på massa roliga saker! :)
På torsdag kommer Janna och Malin och sover över här, mysmysmys! :) <3

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer..
haha. :)

men jag älskar alla mina underbara vänner! <3
Min älskade pojkvän och Anders förblir den bästa. <3


Er Lollo <3


P.S föresseten jag har fått VÄRLDENS finaste header av Anna! :) den är bäst! TACKTACKTACK så mkt!
Jag älskar dig <3


       

Kommentarer
Postat av: Nicole

nu blev jag ju jätteglad :D fin header anna fixade också!

jag saknar och älskar dig massor lovisa. <3<3

2009-04-12 @ 22:49:11
URL: http://thiisiswhoiam.blogg.se/
Postat av: Lollo

Svar Nicole: men vad bra du blev massa glaad det var meningen!!! :D joo jag vet!! så fin!!!

jag saknar och älskar dig minst lika mkt <3<3

2009-04-12 @ 22:52:07
URL: http://youareincredible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0