Onsdag

Hallojsan, tänkte att jag skulle blogga lite mer ofta nu iaf ^^
jaa, idag vaknade jag halv tio som vanlig, och oj vilken huvudvärk jag hade.. illamående fanns också med i bilden..
jag tror jag pressade mig på tok för mkt igår med allt åkande fram och tillbaka..

Var ju hos Emmy, och nere på stan 2 ggr, skulle egentligen ha gått på bio med Em, Alicia och Elin, men jag pallde inte.. förlåt tjejer!

Det har ju hänt så mkt precis sedan igår.. men jag fick en bild på Anders av Alicia och Elin igår, ett bevis på att han LEVER! :D wiiie!
Nej men jag saknar honom!
det är sjukt!

Har varit med Patric också ju och snackat med honom och jag ÄLSKAR dig min pöjk! <3
Snart 1 månad! <3
Du betyder grymt mkt. det vet du <3

Idag ska jag umgås med Em och sedan senare med Anna också antar jag, om hon nu vill komma hit, hon kanske tror att jag biter henne eller nåt!? :O men jag bits bara på torsdagar! x)


Nej, nu har jag inte mer att skriva..

halva sportlovet är kvar iaf, sköönt att få sova ^^


Ha det bäst alla! <3

Älskar mina vänner, Älskar Patric min pöjk och Anders förblir den bästa. <3


P.S Nu har man alltså 3 veckor och 3 dagar kvar som 17 åring! oj oj, det går fort!

Nedränkingen  fortsätter...



Bilden som jag fick av tjejerna :) Sötaste Anders <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0