Tisdag

Tjenare, tänkte jag skulle skriva lite oftare nu, men det kommer inte vara så intressanta inlägg, men iaf ^^
Nu sitter jag hos Emmy, det var länge sedan vi sågs, rätt skönt att få träffa henne igen :) saknat dig!
Tidigare idag, har jag stressat runt som den idiot för att få ihop allting!

Men det blev så att jag följde med intill stan först med Em, Alicia och Elin, fikade med dom och kom överräns om att jag ska träffa pöjken min i morgon, så då åkte jag till Emmy :) kändes bra att få ihop det!

Ja, så nu sitter jag här... Emmy äter och jag börjar också bli hungrig, vill egentligen vara med Em igen sedan, men vet inte om dom ska på bio.. så jag ska nog ringa henne och fråga tror jag :)

det är väldigt skönt med loooov!

Fast måste egentligen till skolan och fixa min bok till grafen, men jag ahr inte tagit mig tid ännu.. men jag måste göra det innan lovet är slut, annars blir det inte alls bra!

Hmm, i morgon ska jag iaf träffa Patric min älskade igen! saknar dig hela tiden ska du veta! 
och JAG ÄLSKAR DIG!

Igår såg jag äntligen i taket lyser stjärnorna, den var otroligt sorlig! men bra!
Patric tröstade mig och jag tröstade Em..<3

Nej nu ska jag sluta, men glöm inte: Anders förblir den bästa. <3
Jag älskar mina underbara vänner mest. <3
Patric, jag älskar dig massor. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0