Lördag 27 juni

Hej allihopa! Nu sitter jag i värmen uppe i örnsköldsvik och väntar på att Rix fm festival ska börja :) det är ca 4 timmar kvar! Men det klarar vi! Fast det är typ 30 grader varmt! :o hoppas alla har det bra :) vi har träffat Anders och det var trevligt som vanligt! Han blev faktiskt förvånad. Det trodde jag inte xD han var lika trevlig och go som alltid! Sötaste Anders :d försöker även få tag på min älskling, men han vägrar och svara, och han sa att han skulle hört av sig han vaknade men inte då.. Jaja annars får jag väl ringa i bilen ;) nu ska jag sluta, inte så roligt att läsa kanske.. :p haha. Måste bara fåtag på öronproppar.. Hmm..det är ju jätteviktigt! Nej nu ska jag verkligen sluta :p jag älskar min älskade Patric <3 älskar mina vänner och Anders förblir den bästa. <3 // er Lollo

Kommentarer
Postat av: Jossan

Sjukt varmt men en mycket trevlig dag :)

2009-08-02 @ 22:12:51
URL: http://josefina.blogg.se/
Postat av: lillen

du lägger ju inte in så mycket inlägg lär jag ju säga! de är tråkigt tkr jag för jag kollar din blogg varje dag! =/ hoppas att de kommer ett inlägg snart om hur de har varit under den tiden du inte har skrivit! hur går de med din pojkvän då? :) ni verkar ha de väldigt trevligt tillsammans i alla fall :)

2009-08-17 @ 15:48:16
Postat av: Maliin

Jag hoppas att du tror att de är slut, men om du inte tror de så är de ju inte synd om dig!

skulle inte bli förvånad om du inte tror de.

2009-08-24 @ 19:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0