Söndag 21 juni

hejsan allihopa!

Nu sitter jag i Bergby hos min älskling :) <3
Han var inte med under midsommar som det skulle vara från början. Med mycket tjafs och tårar så löste det sig tillslut.
Så han lovade att dom skulle komma hem på lördagen så jag skulle kunna komma hit och sova :) det gjorde han också!!! Ett stort plus för honom! min älskade.. :) han hade ju saknat mig sjukt mkt också tydligen, vilket kändes väldigt skönt! <3

På midsommar var vi på Eskön som vanligt ^^ trevligt! mn väldigt kallt!!! :O
Vi hade aktiviteter och vi dansade kring majstången!! :) som vi byggt själva!

Åt mat gjorde vi med såklart!

ja och igår åkte jag hit till min älskling :) <3 Mamsen skjutsade mig vilket jag verkligen uppskattar, jag har världens bästa mamma! Så det så!

Ja, han klipper gräsmattan nu, sedan ska vi dra hem till mig, och hitta på ngt ^^
Om en vecka eller nästa måndag, börjar min älskade älskling att jobba :) är jätteglad för hans skull, men jag vet att i början kommer det blir jättetufft! men kärleken vi har till varandra är stark så vi kommer klara det galant!
Vi kommer ju iaf ses minst en dag på helgen och vi kommer höras varje kväll :D

Nej nu ska jag nog dra ut en sväng och kolla på hur det går för min sötnos att klippa den väldigt jobba och stora gräsmattan x) han är så duktig så!!!

ha det bra allihopa, skriver ngt mer framöver, varför det blivit så lite skrivet är för att jag inte har ngt internet hemma :/ men ska fixas när mamma får semster nästa vecka :)

Jag älskar dig Patric. <3
Älskar min vänner. <3
Anders du förblir den bästa. <3

Plus att det bär av till Ö-vik på lördag!! :D
Wiiiie!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0