Äntligen fredag..

Hallojsan!
Jag har inte så mkt att skriva egntligen.
men jag kan iaf säga att jag lever, har haft grymt mkt i skolan, och har det ännu, så vet inte hur länge jag lever.. x)
jahapp, skönt nu var det äntligen fredag och helg!
Nu sitter jag och väntar på att min lilla mamm ska komma och hämta mig från jobbet, sedan ikväll blir det Jill Johnson i konserthuset för andra året i rad! :) ska bli underbart roligt! Hon är så duktig!

I morgon är det mello igen, FINAL!
Den tillbringas med Anna, Em, mamma och Rolf och massa myyyys! :D
nej, nu har jag inte mkt mer att skriva


Jag älskar mina vänner och Patric. <3
Anders förblir den bästa. <3

Jag älskar dig! <3     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0