Måndag kväll.. 30 mars

hej alla läsare!

jag vet att jag inte bloggat på ett tag, men jag har inte haft ork... tyvärr, många kanske inte mycker det är så jobbigt och svårt att sätta sig ner och skriva, men det är det när livet inte alltid är så underbart.

ja idag har jag varit i skolan som vanligt, men började iaf fem i 10 :) skönt!
Hade sändning vid kvart över fem, blev helt okej. inte det bästa men inte det sämsta heller :)

jag vet inte vad det är med mig nu, men jag känner mig hängig, trött och allmänt nere, inget funkar, apu:n funkar inte som den ska, jag ligger efter i skolan som jag ALDRIG brukar göra! sedan saknar jag min älskade pojkvän hur j*vla mkt som helst! <3

jag har perioder om dagarna då jag är glad, men sedan kommer verkligheten ikapp mig och jag kommer på att tänka på allt det jobbiga..

I helgen var det sthlm :) södertälje, sätra och skansen :)
det var helt okej, och rätt mysigt! : ) jag och Anna var världens bästa team! :D vilket JÄRNGÄNG ;) mohaha!


nu till helgen blir det EMD igen! :) hoppas min älskade söting kommer till helgen! <3

Då får han hänka på, men det kommer han säkerligen att göra för min skull! :)


ikväll blir det TV! :)
Saknar Anders ngt grymt!

Anders förblir den bästa. <3
Jag älskar älsklingen och mina underbara vänner! Tack för att ni finns och alltid ställer upp! <3

Er Lollo. <3 


     Jag älskar dig! <3


Kommentarer
Postat av: Anna

haha sötis!

men jaa, järngänget nummer 1 ;D

<3

2009-03-30 @ 20:08:04
URL: http://aennenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0