Söndag kväll..

Heej! :)
Nu sitter jag här, fast jag egentligen inte ska, det är ju alltid bra x)
oj nu rimmade jag, vad jag är duktig!! :)
men jaja, struntsamma om jag är duktig eller inte x)

vet att det var ett tag sedan jag skrev igen och att jag skulle skriva mer ofta, men jag har inte haft tid faktiskt :)

Helgen har bara varit sååå himla mys!
Patric har varit här, min älskade <3 jag älskar dig!
Sedan kom Em över en sväng på lördagen också, jag älskar dig med, det vet du, jag gör mitt bästa. <3

Vi var hos Märtha och Gabriel också :) min gudmor och hennes son, så nu har Patric blivit godkänd av min guddmor också! :D wiiie! Hon tyckte jättemkt om honom, tyckte han var jättemysig!
Gabriel och Patric kom överräns bra! :) kändes skönt!


jahapp, nu ska jag väl vara social :)

i morgon är det skola igen, inte det jag kanske suktar mest efter, men det är som det är :) man har mina underbara vänner i klassen, dom stöttar och hjälper! tack! <3 Jag älskar er allihopa!


Anders förblir den bästa. <3

jag älskar mina vänner och Patric <3


Massa kramar


Kommentarer
Postat av: Nicole

svar:

tack så mycket lovisa :)

jag älskar dig också! <3

2009-03-09 @ 17:11:31
URL: http://thiisiswhoiam.blogg.se/
Postat av: Lollo

Svar: jag älskar dig också Nicole :) <3 alltid det vet du, alltid Rummel och Rabalder <3

2009-03-09 @ 21:21:35
URL: http://youareincredible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0