Måndag 4 maj

hallojsan alla!

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen, men ni vet det där med tid och ork, det har inte funnits med i bilden nu igen ;) haha!

Ja, idag så var jag som vanligt rätt peppad på att gå till skolan, jag tycker det är roligt, men så kände jag att jag inte mådde så speciellt bra en bit in på morgonen. Jag hade lite yrsel och illamående, sedan är jag så GRYMT matt och trött med den här förbaskade pollen!!!
Så det blev till att stanna hemma och ta det lugnt istället.
Följde iaf med till banken så jag fick mina pengar på rätt konto och bank x)

Valborg och i stort sätt hela förra veckan var kanon!!!
Min älskade sov här, jag älskar dig! Han sov här från typ onsdag till söndag ^^
Och det var dom flesta dagarna bara han och jag, det har gjort att vi verkligen uppskattar varandra!
Valborg var mys och spenderades med Anna, älsklingen, Anna, Saga & Sonny ; ) Mys med eld och korv!

Dom andra dagarna har det mest varit softa, sola och myst!! <3
Tacktacktack! <3 Alla ord du sa, dom värmer ofattbart mkt! <3
Jag älskar dig!

Praktiken funkade även den förra veckan! :) känner mig stolt!

Låter sjukt, men det har inte gått så bra innan.. :(


Idag ska Rolf min låtatspappa in på sjukhus i upplands väsby, det kommer bli skönt för honom och det kommer gå bra!! :D


Mer än så har jag väl inte att skriva,


Jag älskar mina vänner. <3
Ni lyfter upp mig när jag faller.

& jag älskar min älskade Patric. <3
Du är min drog. <3

Er Lollo <3
 


       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0