Onsdag och sista temadagen :)

Hejsan!

Den här veckan har bara varit tre dagar vilket har varit skönt!
Det har varit väldigt mkt jobb för att det har varit temadagar! :)

Nillie och Yozzan ska verkligen ha MASSA beröm! <3 :)
Ni tjejer är jätteduktiga!

Nu sitter jag här i datasalen och väntar på det så kallade big happening x)
Inte långt kvar nu tills alla dagar är slut och vi alla har gjort vårat! :)

Har älsklingen med min i skolan idag, vilket också är ett stöd i alla stress..<3
Han ska sova här några dagar nu :) jätteskönt att få ha honom nära och somna bredvid honom! <3
Saknat dig!


Men nu ska jag dra fårse vad som händer senare idag :) men just nu så har jag inte mer att skriva :)

Ha det bäst!

Jag älskar mina vänner, ni är underbara, lyfter upp mig när jag faller.
Jag älskar dig Patric. <3
Anders förblir den bästa <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0