Torsdag 14 maj

Halloj!
Vet att det vare tt ta sedan nu igen. men som sagt ingen ork och ingen lust ..

ja det har hänt mkt sedan jag skrev här, men jag orkar inte ta upp allting, men jag har iaf varit och haft massa skoj med vänner och stressigt i skolan!
Sedan så har jag varit med älsklingen min! :) <3
jag älskar dig så det nästan gör ONT! <3 Efter mer än 3 månader är jag fortfarande nykär (A)
Du betyder så mkt för mig, du är mitt allt!

Jag har lyckas gått och blivit sjuk också.. :( förkyld..
Kommer smitta mamma och patric som bara den!
men ingen av dom vill ju låta bli och pussa på mig, då får dom skylla sig själv (A)
Jag är iaf hemma nu ett par dagar och tar igen mig! :)
Nästa vecka är det temadagar och då ska jag minsann nästan vara frisk iaf, för helt frisk kommer jag nog inte att vara tyvärr .. :/

har inte så mkt mer att skriva här, förutom att vår kära Anders utmanar på RIX idag!!
RÖSTARÖSTARÖSTA!!!! Han behöver oss!
Kom igen alla kan väl iaf lägga EN röst på honom!!! :) han förtjärnar det!


Nu ska jag höra om Anna gått och dött!! :O

Sköt om er alla, och jag önskar lycka till till min älskade Sajko som ska ha uppvisning i morgon!!
det kommer gå finfint! :)

Älskar ALLA mina underbara vänner som alltid finns och stöttar!
Älskar min älskling <3
Anders förblir den bästa. <3

 

Jag älskar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0